Siguranţă Garanţiei – La MD Clinic
Garanţii şi calitate
MD Clinic oferă Garanţii:
- Implant dentar 3 ani
- Punţi şi coroane metalo-ceramice 2 ani
- Punţi, coroane şi inlay integral ceramice 2 ani
- Punţi şi coroane zirconiu-ceramice 2 ani
- Punţi şi coroane integrale din zirconiu 2 ani
- Faţete dentare ceramice 2 ani
- Lucrări tip Overdenture (pe implant) 2 ani
- Proteze parţiale şi totale 1 an
- Obturatii (plombe) 1 an
Garanţia acoperă tratamentele dentare: manopere, inclusiv materiale utilizate, pentru perioadele prezentate mai sus.
Garanţia tratamentelor efectuate în clinică noastră este valida doar în condiţiile de mai jos:
- prezentare la minimum un control o dată la 6 luni
- pentru implanturi dentare doar în cazul în care acest tip de tratament se realizează complet în clinicile noastre :etapă chirurgicală – inserarea implantului şi etapă protetică –
- realizarea lucrării pe implant
- pentru alte tratamente dacă sunt realizate complet în clinică noastră
- igienă bucală corespunzătoare conform instrucţiunilor
În cazul puţin probabil al unor probleme sau eşec, va rugăm să ne anunţaţi imediat la numerele de telefon şi adresa de email de la CONTACT
În alte cazuri decât implanturile, garanţia se aplică şi în situaţia nedorită şi puţin probabilă în care apar probleme la lucrările dentare sau obturatii, în condiţiile unei utilizări normale a acestora. În aceste condiţii, clinică noastră le reface, repara sau le schimbă gratuit. Lucrările dentare sau obturatiile deteriorate din neglijenţă sau din nerespectarea indicaţiilor de utilizare nu fac obiectul garanţiei.
În cazul faţetelor dentare va rugăm să reţineţi că în anumite circumstanţe limitate acestea ar putea să se dezlipească de pe dinte/dinţi. Deoarece cimentarea acestora implică tehnici şi materiale speciale va recomandăm să solicitaţi o programare încursul căreia problema va fi remediată fără costuri suplimentare. Fisurile, fracturile sau dezlipirea produse de factorii mecanici nu fac obiectul garanţiei iar problema va fi remediată urgent, însă cu costuri suplimentare din partea dumneavoastră.
- Pacientul nu respectă în totalitate indicaţiile medicului
- Igienă orală este defectuoasă (neglijată sau ignorată)
- Instrucţiunile (verbale şi scrise) primite în clinică nu sunt respectate
- Restaurări detaşabile, cum ar fi protezele parţiale sau protezele totale nu sunt utilizate şi întreţinute în mod corespunzător
- Controalele anuale şi bi-anuale sunt ignorate
- Ţesutul gingival sau osos din jurul dinţilor sau implanturilor se resoarbe din cauze naturale
- Organismul suferă de creşteri sau pierderi substanţiale de greutate într-o perioada scurtă de timp
- Apar boli generale ale organismului care duc la scăderea imunităţii sau la modificarea metabolismului, cu consecinţe în cavitatea orală ( diabet zaharat, epilepsie,osteoporoză, radio sau chimioterapie)
- Pacientul suferă accidente soldate cu traumatisme în aria cervico-facială (accidente sportive, auto, agresiuni, etc)
- Se abuzează de fumat, alcool sau se consumă droguri
- Obligaţiile financiare nu au fost respectate
- alergii, afecţiuni şi boli generale nedeclarate în consimţământul medical sau care au apărut după finalizarea tratamentului dentar
- probleme generale şi locale cauzate de stres extrem
- probleme apărute şi neanunţate la clinică şi pentru care s-au încercat remedieri de către o terţă parte, fie la alt medic sau alt tehnicianfara acordul clinicii sau recomandarea expresă a clinicii noastre.
- proteze, coroane sau punţi temporare
- tratamentele de adiţie osoasă precum augmentare, sinus lift, grefe de orice fel
- procedurile de albire dentară laser- deşi garantat dintîi se vor albi, măsură exactă a nuanţelor este dificil de stabilit. Oferim în schimb repetarea şedinţelor de albire dentară în cadrul aceluiaşi tratament, după 1-2 săptămâni, fără costuri suplimentare din partea pacienţilor.
- Deşi va oferim toate sfaturile şi indicaţiile posibile, va oferim posibilităţile de a alege, va invităm să aduceţi exemple şi poze ale dinţilor doriţi, alegerea formei finale a dinţilor, a culorii acestora, este hotărârea dumneavostră , iar medicul nu îşi poate asumă responsabilitatea în cazul în care sunteţi nemulţumit de algerea făcută !
- tratamentul de canal şi retratamentele de canal – acesta este un tratamente la care şansele de reuşită dinainte nu se pot estima corect, chiar şi sub cele mai atente investigaţii.
alte pierderi de natură financiară pe durata tratamentelor, datorită lipsei de la muncă sau a disponibilităţii dumneavostră - cheltuielile de călătorie sau cazare